برگزاری جشن خیابانی در روز نیمه شعبان 

برگزاری جشن خیابانی در روز نیمه شعبان 

تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
ایوب عبدی نسب گفت: کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول شهر جیرفت در نظر دارد به مناسبت ولادت امام عصر (عج)، جشن خیابانی نیمه شعبان را برگزار کند.

«ایوب عبدی نسب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ضمن تبریک ولادت امام زمان (عج)، گفت: کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول شهر جیرفت در نظر دارد به مناسبت ولادت امام عصر (عج)، با اجرای گروه سرود شهید پایدار جشن خیابانی نیمه شعبان را برگزار کند.

مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت در خصوص نحوه برگزاری این جشن اظهار کرد: با هماهنگی های انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، قرار است روز نیمه شعبان گروه سرود شهید پایدار در پنج نقطه شهر جیرفت به صورت زنده سرود اجرا کند.

وی اضافه کرد: این گروه سرود در مقابل مسکن های مهر خیبر، گلبهار، میدان حاج قاسم سلیمانی، چهار راه بسیج و مقابل درب مسجد الرسول اجرا خواهد داشت.

عبدی نسب به هدف از اجرای این برنامه اشاره کرد و افزود: از آنجایی که در پی شیوع بیماری کرونا، مردم در قرنطینه خانگی به سر می برند و با توجه به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی امکان برگزاری جشن نیمه شعبان و حضور مردم در این جشن نیست بنابراین تصمیم گرفتیم ما به سراغ همشهریان رفته و شادی را به آنها هدیه دهیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت بیان کرد: همشهریان می توانند از پنجره و بالکن منازل خود اجرای زیبای گروه سرود شهید پایدار را تماشا کنند.

وی ابراز کرد: گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت، یکی از گروه های سرود مطرح کشوری است که تاکنون توفیق اجرا در صحن های حرم مطهر رضوی را داشته است، دیدن اجرای این گروه سرود خالی از لطف نیست بنابراین به همشهریان توصیه می کنم حتما اجرای بچه های گروه سرود شهید پایدار را ببینند.

پایان پیام/ 586